Mimo że taniec na rurze często jeszcze kojarzy się w Polsce z klubami go-go, to w rzeczywistości jest nowoczesną odmianą fitnessu, tańca i akrobacji. Ruch na rurze pomaga jednak nie tylko zgubić zbędne kilogramy (w trzy miesiące nawet do 10 kg). Zajęcia wyzwalają adrenalinę i poprawiają kondycję.
Ponadto ta forma sportu kształtuje mięśnie pleców, pośladków, a przede wszystkim doskonale rzeźbi sylwetkę. Pole Dance to również często lekarstwo dla duszy. Najważniejsze w tej dyscyplinie jest dobra zabawa i przełamywanie wszelkich barier.
Najtrudniejsze niestety w tym stylu tańca jest pokonanie własnych słabości, strachu, otworzenie się na to, co nowe. Pole Dance to tak naprawdę spora praca fizyczna, ale także psychiczna, gdyż pomaga kobietom w walce z kompleksami, a dzięki temu wzrasta nasze poczucie wartości i pewność siebie.

W naszej ofercie mamy zajęcia dla osób o różnym poziomie zaawansowania:
  • BASIC (1 miesiąc nauki) – Zajęcia stworzone z myślą o osobach, które nigdy wcześniej nie miały styczności z Pole Dance. Mamy tu wszystko, co trzeba wiedzieć na początek, aby łatwo i bezpiecznie wdrożyć się w system treningowy. W tych zajęciach uczestniczymy aż do momentu gotowości na następny etap.
  • POCZĄTKUJĄCY I / II (2 m-ce nauki) – Poziom przeznaczony dla osób, które opanowały już podstawy i są gotowe na dalszą przygodę z Pole Dance. Na tym etapie dopracujesz do perfekcji tricki z poziomu BASIC, a także rozpoczniesz pracę nad wdrażaniem kolejnych bardziej skomplikowanych figur. Poziom POCZĄTKUJĄCY I / II oznacza ciężką pracę nad elastycznością, koordynacją i siłą, niezbędną na kolejnych etapach nauki.
  • POCZĄTKUJĄCY III / IV (2 m-ce nauki) – Będąc na tym poziomie uznasz, że figury z poprzednich zajęć, to pestka. Tutaj zaczniesz wykonywać pierwsze figury do góry nogami ☺. Tutaj także czeka cię przeprawa przez serię ćwiczeń wzmacniających, rozciągających i kondycyjnych.
  • ŚREDNIOZAAWANSOWANY I / II (2 m-ce nauki) – Trwa 2 m-ce, jest to kurs przeznaczony dla osób, które swobodnie czują się na etapie POCZĄTKUJĄCY IiI / IV. Na tym poziomie nauczysz się nowych skomplikowanych tricków i będziesz kontynuować naukę figur do góry nogami.
  • ŚREDNIOZAAWANSOWANY III / IV (2 m-ce nauki) – Jeśli umiesz już płynnie przechodzić z bardziej złożonych figur, to znak, że już czas na poziom ŚREDNIOZAAWANSOWANY III / IV. Na tym etapie poznasz sposoby łączenia ze sobą dotychczas poznanych figur w krótkie sekwencje i układy. Pomocne tu będą: dobra kondycja, znaczna siła i elastyczności całego ciała.

Dla osób, którym będzie mało, przygotowaliśmy 2 dodatkowe zajęcia tematyczne:

  • Pole Dance FITNESS – zajęcia typowo kondycyjne skupiające elementy cardio, stretchingu i naukę pojedynczych figur i trików.
  • Pole Dance POWER – zajęcia bardzo dynamiczne i wysiłkowe dla tych, którzy chcą wzmocnić i wyrzeźbić swoje ciało.

Jak wyglądają zajęcia Pole Dance?

Wychodzimy z założenia, że każde zajęcia trzeba wykorzystać NA MAXA, dlatego też…

◦ …zajęcia rozpoczynają się od porządnej rozgrzewki – jest to etap, po którym wiele z was już będzie miało dość, ale…
◦ … dopiero wtedy przechodzimy do intensywnych zajęć głównych, podczas których wprowadzamy nowe figury i tricki oraz dopracowujemy poznane wcześniej elementy. Zajęcia prowadzone są zarówno na rurach statycznych, jak i obrotowych. Wytrwałaś?
◦ Super! Zapraszamy na etap końcowy, jakim jest stretching – bardzo istotny element zajęć Pole Dance.

Pamiętaj, że:

◦ Nasze zajęcia Pole Dance trwają 1 godzinę i odbywają się dwa razy w tygodniu.
◦ Ćwiczymy w krótkich spodenkach, koszulkach oraz w obuwiu sportowym lub na bosaka.
◦ Przed zajęciami nie należy smarować ciała olejkami lub tłustymi balsamami.